De'Afifah De' Afifah: kawan atau lawan?

Friday 22 August 2014

kawan atau lawan?

ASALAMMUALAIKUM..

sahabat? rakan? kawan?depa ni semua orang yang rpat dengan kita selain dai family kan?
huhu,aku sayang sahabat2 aku. kata orang tanpa rakan siapalah kita kan?
hmm,ade suatu ketika kita rapat dengan rakan kita sampai dia tikam belakang kita kan??
yeaa!! kita rapat sangat. nak berkawan boleh tapi jangan 100% uolss percya cakap dia faham?

'RAMBUT SAMA HITAM,HATI LAIN-LAIN'

aku taip entry ni atas dasar pengalaman aku,serious bila dapat tahu yang rakan KACIP aku
tikam aku dari belakang.. ya allah hanya tuhan yang tahu,

but life must move on then we need be a strong girl :)

kata orang,kita akan kenal kawan kita bila kita dalam kesusahan


sadiss wehhh!!!!!!!!!!!!! nak tiok guling2 jahh,
hurm allah takkan bagi ujian kat hamba dia kalau hamba dia tak boleh nak tanggung
setiap yang terjadi ada hikmahnya..

dunia hanya sementara

ada jugak macam ni eh? -_-!
 hmm

pernah sekali imam al-Ghazali berkata tentang sahabat ni..
 dalam persahabatan macam2 boleh jadi kan?
#UJIAN ILAHI
#REDHA

U.S.A
UMI SYIRA AFIFAH

insyallah

Comment Please :*

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Nadhirah Khadir